2021
2021
2021
Van het doorbreken van silo’s naar circulaire communicatie: zo bouw je duurzame klantrelaties
Dit blog gaat over waarom organisaties er verstandig aan doen in één samenwerkend circulair communicatiesysteem te denken. Een systeem dat is gericht op duurzame klantrelaties in plaats van kortetermijnsuccessen.
Lees meer2020
Behoefte aan controle in coronatijd werkt averechts bij aansturen van teams
Hoe zorg je als manager voor effectieve communicatie en minder werkstress in crisistijd?
Lees meer2020
2020
Video vForum Online 2020 – VMware
In verband met de coronacrisis die vanaf begin 2020 de hele wereld in de ban houdt, besluiten veel organisaties om hun fysieke events te digitaliseren naar online events. Omdat bijeenkomsten met meerdere mensen momenteel niet meer mogelijk zijn, besloot onze klant VMware om zijn vForum events in heel EMEA te veranderen in vForum Online...
Lees meer2020
Beginnen met een nieuwe baan op afstand, hoe gaat dat?
Nog even wegdoezelen in de trein, dan het weekend doornemen bij het koffiezetapparaat, face-to-face vergaderen met collega’s en vragen stellen, heel veel vragen. Ik had me het begin van mijn carrière als PR consultant bij Whizpr toch iets anders voorgesteld. Toen ik net twee weken aan de slag was, gooide het coronavirus roet in het eten..
Lees meerBenieuwd wat we specifiek voor jou kunnen betekenen? We denken graag met je mee.