VR: very real virtual reality

VR: very real virtual reality

Didi Hoogerwerf

Didi op bezoek bij HTC Vive. We zouden immers een paar weken later een event rondom de Vive organiseren en dan is het natuurlijk wel handig als je weet waar het over gaat. Hoewel het natuurlijk supertof is om op ruimtemonsters te schieten en onderwateravonturen te beleven, is virtual reality voor véél meer dingen te gebruiken.

Lees meer
Via een Y-splitsing naar groei en vitaliteit

Via een Y-splitsing naar groei en vitaliteit

Annerieke Reulen-Kamphuis

De kogel is door de kerk. De samenwerking tussen Willemijn en mij is beëindigd, waardoor ik nu als enige de leiding heb over Whizpr en Deepr. Samen hielpen we oprichter Ward zijn droom realiseren: een betrouwbaar pr-bureau op het gebied van technologie en lifestyle. Vervolgens gunde hij het ons Whizpr van hem over te nemen.

Lees meer
Marketing als een zoete, sappige perzik

Marketing als een zoete, sappige perzik

Freek Sanderink

Laten we even eerlijk tegen elkaar zijn. Hoe leuk social media ook is, eigenlijk is het gewoon een apenrots en het wedstrijdje “Wie heeft de grootste” zijn veel mensen wel een keer beu. Elk merk zoekt de bevestiging dat ze de juiste posts online zetten en dat hun volgers die leuk vinden.

Lees meer
Laad meer