Terug

Het belang van contentmarketing

Annerieke Kamphuis

Pakkende content ligt aan de basis van al onze campagnes, zowel op PR- als marketingvlak. Annerieke: “In de beginjaren van Whizpr, zo’n vijftien tot twintig jaar geleden, bestonden contentstrategieën voornamelijk uit het schrijven van persberichten en het opzetten van fysieke mailings. Inmiddels hebben we kennis over- en ervaring met het creëren van content in allerlei vormen: van vernieuwende (video-)casestudies en aantrekkelijke infographics tot verdiepende blogs en aansprekende vlogs. Dit biedt ons de mogelijkheid om het verhaal van klanten op de meest effectieve manier te communiceren.

Whizpr zoekt constant naar de optimale combinatie van middelen om elke boodschap zo effectief mogelijk over te brengen. We zoeken daarin ook steeds vaker de wisselwerking met (online) communities op. Zo vergrootten wij de interactie met de community van Ultimate Ears tijdens het Solar festival, waar originele User Generated Content uit voort kwam. Je kan communities dus ook mee laten denken over pakkende content. Om aan de vraag naar kwalitatieve content in iedere fase van de buyers journey te kunnen blijven voldoen, hebben we ons contentmarketingteam uitgebreid en is Willem bij ons gestart als Content Marketeer.

Welkom, Willem!

Willem Roosjen (26) heeft na zijn master Communicatie en Informatiewetenschappen aan de Nijmeegse Radboud Universiteit enkele jaren als Campaign Marketeer gewerkt bij Planon, een internationale software-leverancier. Hier was hij medeverantwoordelijk voor het opzetten van wereldwijde marketingcampagnes. “In mijn vorige baan heb ik ervaren dat mijn kracht ligt in het vertalen van relatief complexe materie naar begrijpelijke content. Met een analytische blik help ik klanten van Whizpr graag bij het maken van content die niet alleen prettig is voor het oog, maar ook bijdraagt aan marketingdoelstellingen.” Willem focust zich bij Whizpr naast het creëren van content ook op Hubspot-marketing automation-trajecten bij klanten en het strategisch meedenken op campagneniveau.

Willem Roosjen

Whizpr is sinds vorig jaar gecertificeerd Hubspot Partner en werkt ook voor klanten graag met deze efficiënte marketingtool. Neem gerust eens contact met ons op als je meer wil weten over de mogelijkheden van deze tool voor jouw bedrijf!

Lees Willem zijn blog over jouw corporate blog 

Share this:

>
Volgende blog #Instagram