Diesis kiest voor whizpr als bureau voor content en online marketing activiteiten

banner

 

Wat doet diesis? 

Als Order to Cash-proces-specialist helpt Diesis klanten met het automatiseren van hun totale Order to Cash-proces. Denk hierbij aan het vastleggen van orders en contracten, debiteurenbeheer, (e-)facturatie, kredietbeheer, masterdata management en rapportage-mogelijkheden. Allemaal met als doel om niet alleen slim te facturen, maar ook te incasseren. Als het Order to Cash-proces is geautomatiseerd, wordt er minder tijd besteed aan uitvoerend werk en blijft er meer tijd over voor strategische vraagstukken.

 

De uitdaging van diesis

Processen binnen- en tussen organisaties worden meer en meer locatie-onafhankelijk. Nu organisaties het hybride werken steeds meer omarmen komt het digitaliseren en automatiseren van deze processen in een stroomversnelling. Maar waar automatisering in veel markten al volop plaatsvindt, is de financiële sector nog relatief terughoudend. De financieel manager houdt graag controle over zijn veelal gevoelige data. Order to Cash-processen vinden daarom niet altijd efficiënt en soms zelfs nog handmatig plaats. Diesis weet maar al te goed welke voordelen een geautomatiseerd Order to Cash-proces kan bieden, maar moet dit nog onder de aandacht van de doelgroep brengen en zijn doelgroep hiervan overtuigen.

 

Wat gaat whizpr voor diesis doen?

Whizpr gaat voor Diesis aan de slag met het optimaliseren van de customer journey voor hun klanten. Dit doen we door van de awareness tot aan de decision fase alle activiteiten op elkaar af te stemmen en doorlopend te monitoren waar we samen kunnen optimaliseren.

Dit proces begint bij het vormgeven van het verhaal waarin Diesis een rol speelt en het in kaart brengen van de bestaande content. Vanuit daar onderzoeken we welke verbeterpunten en mogelijkheden er liggen per fase van de customer journey en kijken we welke passende content we per fase gaan creëren.

We vertellen het verhaal aan een zorgvuldig geselecteerde doelgroep en delen dit geïntegreerd op passende platformen. Met goed afgestemde content, online activatie en optimalisatie van bestaande kanalen, willen we zowel kwalitatieve als kwantitatieve groei in verkeer en leads voor Diesis bereiken.

 

Waarom heeft diesis voor whizpr gekozen?

 

“Voor het verder uitbouwen en professionaliseren van onze inbound marketing activiteiten waren wij op zoek naar een partner die ons hierbij niet alleen op strategisch vlak, maar ook op praktisch vlak zou kunnen gaan ondersteunen. Een partner die niet alleen reactief handelt, maar proactief meedenkt, adviseert en (samen met ons) kansen signaleert. Met het team van specialisten binnen Whizpr hebben wij dit gevonden, zij zijn als het ware een verlengde van ons marketing team.“

- Jannette van Dijk – Marketeer bij Diesis

 

Diesis is onderdeel van de InnovestIT Group, een groep bedrijven die met hun producten en diensten een toegevoegde waarde levert aan het gehele transactionele en administratieve proces. Meer lezen over Diesis? Ga dan naar www.diesis.nl.

Logo

Cases in the spotlight

Tado

Inspelen op actualiteit om relevantie te verhogen

Innr

Introductie bij een breed publiek en bouwen aan mediarelaties

VMware

Cross Cloud

VMware

Introductie Erik de Geus