Terug

Het regent events

Willemijn Vader

Oktober en november zijn, zolang ik een Whizpr ben, de maanden van de events. Ook de afgelopen weken zijn we met z’n allen, Whizprs én Deeprs, enorm druk geweest met het organiseren van of voorbereiden voor events voor onze klanten. Van klant-events, pers-events, launch events tot PR summits. Zie hieronder de kleurrijke verzameling van T-Mobile Music event, UE x ADE, Dreamforce, TedXEde, Exact Live, Google Winter Food event, Expedia PR summit, Jaybird Launch, Dreamforce2you, Ericsson The Road to 5G, De Onderwijsdagen, Infosecurity en VMworld Europe.

De grootste waarde van een event is in mijn optiek relatiebeheer. Of het voor een bedrijf nu gaat om klanten, de media, influencers of je bureaus de ontmoeting offline en de indruk die een bedrijf daarmee achterlaat is van onschatbare waarde. Het geeft een gevoel van verbondenheid. Het biedt ruimte voor een persoonlijk gesprek en je gasten de mogelijkheid om sfeer te proeven. Je hebt iets te geven, en dat is altijd goed in een relatie.

Dan moet je als bedrijf ook wel wat te geven hebben. Naast gastvrijheid en goede koffie is een inhoudelijk interessant programma het allerbelangrijkste. En ik geloof dat dat goed gelukt is deze maand 🙂

collage-1

Share this:

Tags

Events
>
Volgende blog Soms zit het mee, soms zit het tegen