Terug

Soms zit het mee, soms zit het tegen

Willemijn Vader

Bijna iedere ontmoeting begint met de vraag; Hoe gaat het met je? En hoe gaat het met de zaken? Tot nu toe beantwoord ik die vraag met ‘heel goed!’. Met mij gaat het goed en met de zaken gaat het goed. Onze nieuwe aanpak is in trek en we spreken met een aantal goede potentiële nieuwe medewerkers om de groei voort te zetten. Deepr maakt een vlucht met twee top klanten aan boord. Ik heb een fijn team van mensen om me heen… Maar… de weg kent hobbels en we bevinden ons op dit moment in een minder zonnige periode.

Met pijn in ons hart hebben we de afgelopen tijd afscheid genomen van een aantal toppers. Onze lieve Gijs vond het na 10 jaar ziel en zaligheid geven aan de klant wel welletjes en wil iets anders doen in zijn werkende leven. Sasja is met haar gezin geëmigreerd naar Australië. En recentelijk hebben Valentijn en Rinske aangekondigd een hele grote en toffe stap in hun carrière te gaan zetten. Beiden gaan ze aan de slag als Brand en/of PR manager bij bedrijven met een grote naam. Ik ben blij voor hen en ben trots dat ze zich bij ons gevormd hebben voor een positie op hoog niveau. Maar ik baal er ook van. Zoveel kennis, talent en ervaring is de deur uitgegaan. Dat doet pijn en daarvan moeten we herstellen. Maar goed, de geschiedenis leert dat het vertrek van een ervaren collega altijd ruimte geeft voor iets nieuws en ook een boost geeft aan de organisatie. Dat kost tijd en hard werken, maar het vertrouwen is groot.

Naast het vertrek van de gewaardeerde collega’s ervaart een groot aantal van ons verdriet in hun persoonlijke leven. Rouw en zorg om een ziek familielid heeft effect op hen. Hoe professioneel we ook zijn, die pijn gaat je niet in de koude kleren zitten. Wij zorgen voor elkaar en bieden hen die verdriet ervaren en willen zorgen de ruimte daarin. In de geschiedenis van Whizpr hebben we een enkel geval wel eens meegemaakt, maar zoveel tegelijk is nieuw voor ons.

Wat ik weet is dat het team zijn uiterste best doet om de service te verlenen die de klant van ons mag verwachten. En dat zal in de meeste gevallen ook zo zijn, maar ergens gaat er een bordje vallen. Welke weet ik nog niet. Enige wat ik kan doen is mijn team steunen en de klant om begrip vragen. Want soms zit het mee, en soms zit het tegen. That’s life.

*Donderdag a.s. zullen er weinig Whizprs op kantoor zijn. Die dag brengen we de laatste eer aan de moeder van Annerieke en steunen we haar in dit verdriet.

Share this:

Tags

Whizpr
>
Volgende blog DEEPR BEZOEKT DREAMFORCE IN SAN FRANCISCO