Terug

Uitbreiding Team Digital én aandeel geïntegreerde communicatie

Annerieke Kamphuis

Whizpr heeft er drie nieuwe professionals bij. Freek Sanderink, Reinder Suijker en Anika Cornelisse zijn het Team Digital komen versterken. Met onze nieuwe collega’s kunnen we opdrachtgevers helpen het vizier op social media en online marketing nóg scherper te stellen. Inclusief een optimale integratie van deze specialismen met pr. Met de komst van Freek, Reinder en Anika is ook het aandeel van geïntegreerde communicatie in onze dienstverlening verder uitgebreid.

De digitale revolutie heeft pr sterk veranderd, en de dynamiek die daardoor ontstaan is zal voorlopig zo blijven. Op die marktbewegingen speelt Whizpr in door veelzijdige pr- en contentprofessionals aan te nemen én door ons digital-marketingteam via deze uitbreiding te versterken.

De drie nieuwe ‘Whizprs’ zijn:

Freek Sanderink (28) werkt bij Whizpr als Online Marketing Consultant. Na zijn studie Bedrijfscommunicatie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen bekleedde Freek verschillende marketingfuncties, zoals recentelijk die van Business Marketer bij BrandLoyalty. “Ik heb voor Whizpr gekozen omdat er écht gewerkt wordt volgens een visie. Achter elk plan zit een verhaal waarmee de doelgroep bediend wordt!”

Reinder Suijker (26) is eveneens Online Marketing Consultant. Na het afronden van zijn opleiding Communicatie aan de Christelijke Hogeschool Ede heeft hij gewerkt als PR Consultant, gericht op IT en Tech, en als contentmarketeer bij cloudprovider ACC ICT. “Ik ben trots dat ik in het Whizpr-team ben opgenomen. Ik kan hier leren van de besten en bijdragen aan strategische campagnes op internationale schaal. Hier word ik blij van.”

Anika Cornelisse (25) is Community Manager. Vorig jaar heeft ze haar studie marketingcommunicatie & evenementenorganisatie afgerond aan het MBO Amersfoort. Nu is ze Community Manager bij Whizpr. “Ik ben heel blij dat ik bij Whizpr aan de slag mag gaan, het is een leuk een gezellig team. Iedereen denkt hier met elkaar mee om het beste resultaat te behalen. Zelf heb ik er zin in om mijn eigen input te geven op verschillende socialmediakanalen om zo engagement te verhogen.”

Share this:

>
Volgende blog PR leeft!