Expedia ultimate travel date

Whizpr heeft Expedia geadviseerd om een geïntegreerde marketingcampagne te lanceren en zo via de gelokaliseerde ‘Reis jezelf interessant’-campagne deze doelgroep te bereiken.

De Ultimate Travel Date-campagne bestond uit:

  • Een onderzoek naar de relatie tussen daten en reizen om zo nieuws voor het persbericht te creëren
  • Radio commercials
  • Sponsoring van het Radio 538 datingprogramma Dare2Date
  • Gesponsorde Facebook posts

Radio 538-DJ Barry Paf hostte Dare2Date.

Dare2Date: Ga op date in Venetië, wij regelen de vlucht, het hotel, je etentjes en meer!

Cupido @BarryPaf gaat los! Zaterdag in #dare2date geeft hij een speciale trip naar Venetië weg van @ExpediaNL. Meld je nu aan!

Reizen is sexy… Dit zijn de resultaten van het onderzoek van Expedia.nl

- De Telegraaf -
29 Artikelen dagbladen, reis- en lifestylemedia
210.100 Twitter volgers die we hebben bereikt met deze campagne
95 Volgers van de Facebook-pagina van Expedia
247.000 Facebook-vrienden die via de posts van Radio 538 bereikt zijn

Wie hebben dit gefixt

>
Volgende case Visions Connected