Logitech heeft te maken met een dynamische markt door steeds versnellende digitalisering.

 

Hierdoor ontstaat er een toenemende vraag naar hun producten binnen verschillende doelgroepen, van het goedkopere tot het duurdere segment producten.

 

Om het duurdere segment producten te presenteren is HIER door de klant het thema ‘succes’ aan gekoppeld.

 

Doordat anderen ons verhaal vertelden, kwam het veel geloofwaardiger over. Deze campagne laat zien dat je daardoor de doelgroep kan stimuleren tot actie!

Freek - Whizpr

STAP 1

Doelgroepselectie: de business-professional

 

STAP 2

Influencersamenwerking: Jorg Ruis vertelde wat succes voor hem betekent en koppelde dit aan de geselecteerde producten

STAP 3

Video-shoot op de Amsterdamse Zuidas, waar we business professionals vroegen naar wat succes voor hen betekent

STAP 4

Online bannercampagne naar etailers

1.700 Uren (eigen) video gekeken
1.1 Interactieratio online campagne
2.9 Interactieratio influencersamenwerking
100 Procent werkplezier!
>
Volgende case VMware – KPN Digital Dutch