Doordat anderen ons verhaal vertelden, kwam het veel geloofwaardiger over. Deze campagne laat zien dat je daardoor de doelgroep kan stimuleren tot actie!
< DE KLANT IN VOGELVLUCHT >
Logitech is wereldwijd producent van hardware, waarmee het bedrijf zich richt op innovatie in het consumentensegment. Het merk is in eerste instantie vooral bekend van hardware zoals muizen, toetsenborden en webcams
7.000 werknemers
Branche: consumentenelektronica
Logitech heeft te maken met een dynamische markt door steeds versnellende digitalisering.
Hierdoor ontstaat er een toenemende vraag naar hun producten binnen verschillende doelgroepen, van het goedkopere tot het duurdere segment producten.
Om het duurdere segment producten te presenteren is HIER door de klant het thema ‘succes’ aan gekoppeld.
< DE UITDAGINGEN >
Het thema ‘succes’ claimen binnen een relevante doelgroep
Promotie van high-end producten
Verkoop van de geselecteerde productlijn
STAP 1
Doelgroepselectie: de business-professional