“Whizpr heeft laten zien dat ze een social media- campagne kunnen opzetten die aansluit op onze strategie. Deze campagne was qua bereik het meest succesvol van alle Europese social media- campagnes!”
LOGITECH SOCIAL CAMPAGNE: JOUW FAVORITE GAMING FOOD
Om de naamsbekendheid en brand love van Logitech G onder een jonge doelgroep te verhogen, hebben Logitech en Whizpr een campagne aangehaakt op een belangrijke asset binnen gaming… ETEN!
De doelgroep werd op Facebook uitgedaagd om hun favoriete ‘gaming food’ te noemen en mee te doen aan winacties. Te winnen prijs; gratis pizza’s. Via de Facebook page van Logitech G werd de doelgroep in een serie van 12 posts geactiveerd. Daarnaast werd de samenwerking gezocht met New York Pizza en gamesblad Power Unlimited om het bereik verder te vergroten.
Naams- bekendheid vergroten en brand love stimuleren
Via de Facebook page van Logitech G werd de doelgroep in een serie van 12 posts geactiveerd.
Daarnaast werd de samenwerking gezocht met New York Pizza en gamesblad Power Unlimited om het bereik verder te vergroten.
Eindstand: 2.375 deelnemers aan de win-actie!
Ben jij benieuwd hoe je jouw social media net zo populair maakt? We denken graag met je mee!