LOGITECH SOCIAL CAMPAGNE: JOUW FAVORITE GAMING FOOD

Om de naamsbekendheid en brand love van Logitech G onder een jonge doelgroep te verhogen, hebben Logitech en Whizpr een campagne aangehaakt op een belangrijke asset binnen gaming… ETEN!

De doelgroep werd op Facebook uitgedaagd om hun favoriete ‘gaming food’ te noemen en mee te doen aan winacties. Te winnen prijs; gratis pizza’s. Via de Facebook page van Logitech G werd de doelgroep in een serie van 12 posts geactiveerd. Daarnaast werd de samenwerking gezocht met New York Pizza en gamesblad Power Unlimited om het bereik verder te vergroten.

Naams- bekendheid vergroten en brand love stimuleren

“Whizpr heeft laten zien dat ze een social media- campagne kunnen opzetten die aansluit op onze strategie. Deze campagne was qua bereik het meest succesvol van alle Europese social media- campagnes!”

Jordy Kroeze - Marketing Manager Logitech G
570.738 mensen bereikt
2.375 deelnemers aan winactie
20.932 likes
109 shares

Wie hebben dit gefixt

Lotte Spaan
Julien Harbers
>
Volgende case 2ML