MULTI-PLATFORM CAMPAGNE ROND DE POPULAIRE GAME BATTLEFIELD 4

Om een groter publiek te bereiken, hebben wij Logitech geadviseerd om een samenwerking aan te gaan met influencer DusDavidGames en computerfabrikant Acer.

Het idee was om het aantal volgers te vergroten door een Facebook-wedstrijd te organiseren rond de lancering van Battlefield 4, een populaire PC-game.

Deze samenwerking bestond uit de volgende crossmediale activiteiten:

  • Op maat gemaakte Facebook-tab met een fangate
  • gesponsorde Facebook-posts
  • Facebook advertising
  • Een in-store beleving in de MediaMarkt Rotterdam
  • Meet & greet DusDavidGames
  • Livestream van het event

Merk bekendheid & extreme groei op Facebook

Einde deze maand is geregeld voor DDG kijkers: een Acer predator gaming pc plus volledige Logitech gear set als prijs! Tof he?

@DusDavid - 50 Retweets - 20 Favorites
158 % Toename van aantal volgers op Facebook
2.775 Deelnemers aan de wedstrijd
24.000 views van de livestream tijdens de kick-off van Battlefield 4
19.700 views van het in-store event met DusDavidGames

Wie hebben dit gefixt

Julien Harbers
Renée Rijken
>
Volgende case Expedia