Doel 1
Laad ons merk met avontuur, fun en de
festival-spirit
Doel 2
Vergroot de Facebook community van
Ultimate Ears met nieuwe relevante volgers
Doel 3
Vergroot de interactie met de community
tijdens live events en via social media met
user generated content
Het verhaal
De USP’s van Ultimate Ears (water- & stofbestendig en slijtvast) maken het merk geschikt voor outdoor activiteiten. De combinatie van avontuur, fun en festival was wat ons betreft dan ook snel gemaakt. Vanuit Ultimate Ears maakten we deel uit van een gaaf projectteam dat zelfs het Solar weekend festival op zijn kop zou zetten!
We voegden dan ook de daad bij het woord en gingen samen met de Ultimate Ears-community naar Solar. Hier organiseerde Ultimate Ears zijn eigen feestje, iets waar de community natuurlijk wel voor warm liep…
Activatie voor de Facebookpagina van Ultimate Ears (in zes stappen)
Stap 1
“Naar welk festival gaan we samen?”
Stap 2
“Waterproof, Dirtproof, Festivalproof! Wij zijn er klaar voor.”
Stap 3
“Wie gaat er met ons mee naar Solar?”
Stap 4
“We gaan samen een feestje bouwen op Solar! Welke plaat wil jij horen op de Ultimate
Ears douche-party op Solar?”
Stap 5
“Ben jij ook op Solar? Vet! Ga dan even op de foto met onze UE wonderbooms!”
Stap 6
Stap “Solar was gaaf! We hebben een paar UEcorns voor je meegenomen als Solar-souvenir,
hoe noem je die van jou?”
Quotes
Ballinnn.com:
“Dit was stiekem één van de aller-leukste stages van Solar weekend!”
Lotte Spaan (Whizpr):
“Super om mee te werken in aanloop naar dit gave Ultimate Ears-feestje met vet resultaat! We wisten binnen drie weken een relevante community groei te realiseren van 14%!”
Een mega enthousiaste Ultimate Ears-community op Solar!
Heb jij ook een gaaf event op de planning staan? We denken graag met je mee voor de juiste activatie! Ook zonder event trouwens 😉