Het verhaal

De USP’s van Ultimate Ears (water- & stofbestendig en slijtvast) maken het merk geschikt voor outdoor activiteiten. De combinatie van avontuur, fun en festival was wat ons betreft dan ook snel gemaakt. Vanuit Ultimate Ears maakten we deel uit van een gaaf projectteam dat zelfs het Solar weekend festival op zijn kop zou zetten!

We voegden dan ook de daad bij het woord en gingen samen met de Ultimate Ears-community naar Solar. Hier organiseerde Ultimate Ears zijn eigen feestje, iets waar de community natuurlijk wel voor warm liep…

Tactics

We zetten Ultimate Ears online neer als festivalpartner, gingen uiteindelijk ook daadwerkelijk mee naar Solar en het Ultimate Ears-feestje onder de douche én bij de opgebouwde Ultimate Ears-stage.

Tactics

Facebook bleek het beste platform, hier zit de community die we wilden bereiken! De posts in deze campagne plaatsten we volgens een zeer nauwkeurig stramien, voor een perfecte cocktail van aandacht en engagement.

Quotes

Ballinnn.com:

“Dit was stiekem één van de aller-leukste stages van Solar weekend!”

Ballinnn - Logo

Lotte Spaan (Whizpr):

“Super om mee te werken in aanloop naar dit gave Ultimate Ears-feestje met vet resultaat! We wisten binnen drie weken een relevante community groei te realiseren van 14%!”

Een mega enthousiaste Ultimate Ears-community op Solar!

219.888 Bereik
3.214 Engagements
1.46 Engagement Rate (%)
14 Relevante communitygroei (%)
17 User Generated Content

User Generated Content

>
Volgende case Logitech – Spotlight