Doel 1
Introduceer de Integratie van Skype for Business en videoconferencing onder een doelgroep van it-managers
DOEL 2
GENEREER KWALITATIEVE LEADS VOOR SKYPE MEETING ACCESS
Het verhaal
Iedereen moet met iedereen kunnen samenwerken, dat is de reden dat onze klant VisionsConnected (nu Kinly), Skype Meeting Access heeft ontwikkeld. Deze oplossing slaat een brug tussen de gesloten wereld van Skype for Business en alle andere zakelijke videoconferencing-oplossingen.
Productiviteit is hierbij onwijs belangrijk, zeker in een tijd dat zaken steeds sneller gaan. Steeds meer organisaties hebben dan ook behoefte aan een manier om efficiënt contact te hebben met andere partijen. De productiviteit van Skype for Business zorgt ervoor dat klanten hun huidige videoconferencing-apparatuur niet hoeven te vervangen. VisionsConnected biedt hier een oplossing voor, middels hun videoconferencing-cloud. Het beste van twee werelden!
TACTICS
Voor een kwalitatief bereik hebben we online geadverteerd op het Google Display netwerk. Daarnaast stuurden we een persbericht naar zorgvuldig geselecteerde media uit ons netwerk. Zo bereikten we de juiste doelgroep via verschillende wegen!
De online advertenties leidden naar een visie-artikel dat we schreven op de blogpagina van de klant. Vervolgens waren we dankzij retargeting in staat om lezers van de blog opnieuw te benaderen met een LinkedIn-advertentie die ze naar de conversiepagina leidde.
De AdWords search-campagne die we opzetten zorgde ervoor dat we ook het relevante zoekverkeer naar de juiste conversiepagina leidden.
Zo hebben we de gehele buyer’s journey ingevuld!
STAP 1
Na afstemming met de klant gingen we aan de slag met het creëren van de juiste content: een visie-artikel, persbericht en geanimeerde banners
STAP 2
Daarnaast plaatsten we zo snel mogelijk de juiste remarketing-scripts op de blogpagina van de klant. Hoe eerder we hiermee waren, hoe meer verkeer we afvingen en dus konden benaderen met aanvullende Relevante content!
STAP 3
Alle content ging tegelijkertijd live om potentiële klanten vanaf de awareness-fase tot aan de decision-fase te voorzien van kwalitatieve content
STAP 4
In de laatste fase van de campagne konden we eenvoudig de gewenste doelgroep targeten, door middel van het remarketing-script dat we op de blogpagina van de klant hadden geplaatst
Quotes
Robert Blaas (Visions Connected / Kinly)
“Whizpr heeft ons uitstekend geholpen om een kwalitatief hoogstaande campagne neer te zetten. Het aantal leads lijkt laag, echter doordat de gemiddelde offerte waarde voor deze dienst zeer hoog is, heeft de campagne een zeer goede ROI.”
Winnie Silvertand (Whizpr)
“Deze Skype Meeting Accesscampagne is een perfect voorbeeld van de integratie tussen PR en digital marketing. Het laat goed zien hoe wij onze klanten het liefst ondersteunen over de gehele buyer’s journey, van awareness tot lead-gen. Zo bereiken we de juiste doelgroep met relevante en kwalitatieve content.”
Ben jij ook geïnteresseerd in een geïntegreerde campagne? We denken graag met je mee hoe we marketing- en pr tactics optimaal kunnen combineren!
Of lees verder! Whizpr blog: de kracht van content die elkaar logisch opvolgt.