Passie
We zijn gedreven en gepassioneerd om de beste te willen zijn en voorop te lopen in ons vakgebied. Ons team is flexibel in de snel veranderende wereld van PR en marketing enerzijds en (IT-)technologie anderzijds. We beschikken over een enorm vermogen om samen te werken en kennis te delen, iedereen wordt bij ons ingezet daar waar hij of zij goed in is.
Verhalen vertellen en daarmee de (maatschappelijke) relevantie van een product, dienst of merk effectief presenteren aan een doelgroep. Dat is waar ons hart ligt en waarin we goed zijn.
Inclusiviteit
Onze visie is dat iedereen een waardevolle rol kan innemen bij ons en daarom gewaardeerd moet worden om zijn kwaliteiten. Iedereen verdient een plek op de arbeidsmarkt. Daarom is Whizpr óók een platform voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en bieden wij stage- en afstudeerplekken voor studenten.
Innovatie
We denken niet in hokjes van PR en marketing maar zetten het gewenste rendement van jou centraal, nadat we samen je hulpvraag heel helder hebben gekregen.
De tools die we vervolgens inzetten zijn er allemaal op gericht dit rendement te halen. In onze ideale wereld maakt het dus niks meer uit of dat van oudsher een PR- of een marketingtool is. Het verhaal van jou als klant staat altijd centraal en wij weten hoe en waar je het moet vertellen om succesvol te zijn.
We zijn in staat vooruit te denken en weten waar de wereld naar toe beweegt, zodat we een effectieve mix van reeds bewezen en ook innovatieve communicatiemiddelen kunnen inzetten.
Open
We zijn open in onze communicatie. Dat betekent dat we graag heldere afspraken maken en KPI’s opstellen. Ook zijn we helder over de besteding van budgetten, het halen van resultaten en het geven en ontvangen van feedback. Als klant heb je een hulpvraag en wij hebben de kennis en de oplossing om jouw doelen te bereiken. Wij voelen ons het beste in gelijkwaardige klantrelaties, waarbij we een verlengstuk zijn van je marketing- of PR-afdeling. Bij ons geen dubbele agenda's maar heldere communicatie en duidelijke afspraken. Van ons krijg je altijd een eerlijk advies.
Vitaliteit
Een vitale organisatie begint bij vitale mensen. Als je je vitaal voelt, ben je energiek, komt je creativiteit boven en zorg je voor het beste resultaat bij je klant. Wij willen in verbinding staan met ons eigen team, met de maatschappij en onze klanten.
Resultaat
Voor ieder project of iedere samenwerking, bepalen we samen de KPI's - de zogenaamde vlag op de berg. Wanneer zijn we allemaal blij na 6 - 9 - 12 maanden? Wij zijn erop gericht minimaal deze gestelde doelen te behalen. We leggen de lat daarbij hoog, maar zijn vanuit onze kennis en ervaring wel realistisch. Dat betekent optimale creativiteit,resultaat en werkplezier. Zonder op onze tenen te lopen, want dat draagt niet bij aan ons doel van een vitaal bedrijf te willen zijn.
Jouw budget is niet wat ons bindt. Wat ons bindt is het unieke verhaal van jou als klant en je hulpvraag, waarbij het budget slechts een middel is om de gewenste resultaten te halen.
Specialistisch
We hebben een kleurrijk, divers team met veel kennis in huis. Kwaliteit gaat bij ons boven kwantiteit. We zijn specialisten in het vertalen van complexe boodschappen naar een relevant verhaal in tekst en beelden die de doelgroep begrijpt. Vanuit ons specialisme zijn we daadkrachtig en in staat met de meest effectieve aanpak te komen.
Kwaliteit
Wij gaan voor langetermijnrelaties. Zowel intern als met klanten, onze partners en leveranciers. Dit levert een hoge betrokkenheid en loyaliteit op. Deze duurzaamheid betekent ook dat ons team zich ontwikkelt binnen hun eigen comfortzone, zodat ze zoveel mogelijk groeien zonder stress en op een relaxte manier werken. Samenwerking als team vinden we heel belangrijk voor een betere interactie en een kwalitatieve, langdurige relatie met jou als klant.