Terug

Amé Moolenaar

Online marketeer/consultant

Amé Moolenaar is in 2020 afgestudeerd aan de opleiding Communicatie in Nijmegen. Tijdens haar studie heeft ze parttime banen gehad op het gebied van social media beheer, marketing, content schrijven, en adviseren van klanten op marketing gebied. Mooie vaardigheden die ook bij Whizpr van pas komen!

Tijdens haar studie kwam Amé erachter dat ze erg van afwisseling in haar werkzaamheden houdt. Daarom past het werken voor verschillende klanten van Whizpr perfect bij haar. Klanten van Whizpr verder helpen en adviseren op het gebied van social media, marketing en PR is waar Amé blij van wordt. Verder is Amé erg sociaal, leergierig en werkt ze graag samen met andere collega’s. Ook houdt ze nieuwe trends en ontwikkelingen op marketing en communicatie gebied goed in de gaten, zodat ze altijd up-to-date is.

In haar vrije tijd is Amé veel met haar familie en vrienden. Lekker borrelen in de stad of thuis bij de open haard, ze is een echt gezelligheidsmens! Ook koken, films kijken, lezen en wandelen zijn dingen die ze graag doet. Verder ontdekt ze graag nieuwe plekken tijdens haar stedentrips, zowel in het mooie Nederland als in heel Europa.



Laatste blogs


A+E Networks kiest Whizpr voor PR nieuwste series op HISTORY Channel

A+E Networks kiest Whizpr voor PR nieuwste series op HISTORY Channel

A+E Networks EMEA, een mediabedrijf met een portfolio van op feiten gebaseerde entertainmentkanalen, heeft voor Whizpr gekozen als hun PR-partner in Nederland.

Lees blog
De tien gouden communicatieregels bij een crisis

De tien gouden communicatieregels bij een crisis

Onlangs nam Annerieke deel aan een paneldiscussie tijdens een klantendag van Veeam over crisiscommunicatie bij een ransomware-aanval: wie vertel je wat en wat zijn de do’s en don’ts? Er zijn een aantal gouden regels en tips die daaruit naar voren kwamen en die we graag met je delen:

Lees blog
Kun je PR automatiseren?

Kun je PR automatiseren?

Nederlanders staan internationaal gezien bekend om hun efficiëntie. Niet lullen maar poetsen. Deze attitude zien we niet alleen terug in ons dagelijks leven, maar ook in ons werk. Daarnaast hebben technologische innovaties en oplossingen ervoor gezorgd dat we ons werk steeds efficiënter hebben kunnen inrichten. Hoe zit dit bij PR?

Lees blog