Terug

Annerieke Kamphuis

Eigenaar

Annerieke heeft al ruim twintig jaar passie voor het PR-vak en is nieuwsgierig naar alles wat met technologie te maken heeft; van gadgets tot de innovatiekracht van IT. Zij is over het algemeen snel verveeld maar heeft door de dynamiek van PR en IT deze markten nooit verlaten.

Ze is doelgericht, rechtvaardig en sociaal, idealistisch en een perfectionist. Eigenschappen die voor haar hand in hand gaan met kwaliteit die ze ook binnen het team terug ziet en werk voor klanten. Hierdoor voelt Whizpr als een warme jas.

Toen ze Whizpr volledig in eigendom kreeg, heeft Annerieke een aantal overtuigingen overboord gegooid die in de snelle wereld juist vaak met succes worden geassocieerd. Ze is onder meer voorstander van de 30-urige werkweek en je ontwikkelen binnen je comfort zone, want die levert een veilige leer- werkomgeving op.

Annerieke is ervan overtuigd dat werkplezier en succes voortkomen uit het stimuleren en waarderen van individuele kwaliteiten en het luisteren naar ieders behoefte. Ze heeft daardoor niks met ‘lijk-op-mij-dan-word-ik-blij’-gedrag en de focus op lijstjes met verbeterpunten die je onzekerheid triggeren.

Haar beleid is gericht op een hoge vitaliteit en binding met Whizpr, collega’s en klanten. Duurzaam succes realiseer je alleen als je de kwaliteiten van mensen combineert. Flexibele teams om het maximale rendement uit een opdracht te halen, zijn daar een belangrijk onderdeel van.

De eerste stappen zijn inmiddels gezet, maar Annerieke heeft de ambitie om het talent in ieder individu verder te laten ontwikkelen, los van vooropleiding en standaard groeiverwachtingen.



Laatste blogs


Diesis kiest voor Whizpr als bureau voor content en online marketing activiteiten

Diesis kiest voor Whizpr als bureau voor content en online marketing activiteiten

Whizpr gaat voor Diesis aan de slag met het optimaliseren van de customer journey voor hun klanten. Hoe we dit precies aanpakken, lees je in dit blog.

Lees blog
Innr kiest Whizpr als bureau voor PR-activiteiten

Innr kiest Whizpr als bureau voor PR-activiteiten

Lees blog
Van het doorbreken van silo’s naar circulaire communicatie: zo bouw je duurzame klantrelaties

Van het doorbreken van silo’s naar circulaire communicatie: zo bouw je duurzame klantrelaties

Dit blog gaat over waarom organisaties er verstandig aan doen in één samenwerkend circulair communicatiesysteem te denken. Een systeem dat is gericht op duurzame klantrelaties in plaats van kortetermijnsuccessen.

Lees blog