Terug

Annerieke Kamphuis

Eigenaar

Annerieke heeft al ruim twintig jaar passie voor het PR-vak en is nieuwsgierig naar alles wat met technologie te maken heeft; van gadgets tot de innovatiekracht van IT. Zij is over het algemeen snel verveeld maar heeft door de dynamiek van PR en IT deze markten nooit verlaten.

Ze is doelgericht, rechtvaardig en sociaal, idealistisch en een perfectionist. Eigenschappen die voor haar hand in hand gaan met kwaliteit die ze ook binnen het team terug ziet en werk voor klanten. Hierdoor voelt Whizpr als een warme jas.

Toen ze Whizpr volledig in eigendom kreeg, heeft Annerieke een aantal overtuigingen overboord gegooid die in de snelle wereld juist vaak met succes worden geassocieerd. Ze is onder meer voorstander van de 30-urige werkweek en je ontwikkelen binnen je comfort zone, want die levert een veilige leer- werkomgeving op.

Annerieke is ervan overtuigd dat werkplezier en succes voortkomen uit het stimuleren en waarderen van individuele kwaliteiten en het luisteren naar ieders behoefte. Ze heeft daardoor niks met ‘lijk-op-mij-dan-word-ik-blij’-gedrag en de focus op lijstjes met verbeterpunten die je onzekerheid triggeren.

Haar beleid is gericht op een hoge vitaliteit en binding met Whizpr, collega’s en klanten. Duurzaam succes realiseer je alleen als je de kwaliteiten van mensen combineert. Flexibele teams om het maximale rendement uit een opdracht te halen, zijn daar een belangrijk onderdeel van.

De eerste stappen zijn inmiddels gezet, maar Annerieke heeft de ambitie om het talent in ieder individu verder te laten ontwikkelen, los van vooropleiding en standaard groeiverwachtingen.



Laatste blogs


Welkom Martine, Nini en Jacco

Welkom Martine, Nini en Jacco

Bij Whizpr kijken we regelmatig of er kwaliteiten zijn die we kunnen toevoegen aan ons team en hoe we Whizpr als platform kunnen inzetten voor jong talent.

Lees blog
Omdenken in crisis: tijd voor reflectie en een nieuwe werkelijkheid

Omdenken in crisis: tijd voor reflectie en een nieuwe werkelijkheid

De coronacrisis treft ons allemaal, maar zeker ook de ondernemers. Hoe proberen we de ramp zo klein mogelijk te maken?

Lees blog
Waarom elke ondernemer mensen met afstand tot arbeidsmarkt een kans moet geven

Waarom elke ondernemer mensen met afstand tot arbeidsmarkt een kans moet geven

Annerieke geeft aan waar ze denkt met Whizpr écht het verschil te maken.

Lees blog