Terug

Annerieke Kamphuis

Eigenaar

Annerieke heeft al ruim twintig jaar passie voor het PR-vak en is nieuwsgierig naar alles wat met technologie te maken heeft; van gadgets tot de innovatiekracht van IT. Zij is over het algemeen snel verveeld maar heeft door de dynamiek van PR en IT deze markten nooit verlaten.

Ze is doelgericht, rechtvaardig en sociaal, idealistisch en een perfectionist. Eigenschappen die voor haar hand in hand gaan met kwaliteit die ze ook binnen het team terug ziet en werk voor klanten. Hierdoor voelt Whizpr als een warme jas.

Toen ze Whizpr volledig in eigendom kreeg, heeft Annerieke een aantal overtuigingen overboord gegooid die in de snelle wereld juist vaak met succes worden geassocieerd. Ze is onder meer voorstander van de 30-urige werkweek en je ontwikkelen binnen je comfort zone, want die levert een veilige leer- werkomgeving op.

Annerieke is ervan overtuigd dat werkplezier en succes voortkomen uit het stimuleren en waarderen van individuele kwaliteiten en het luisteren naar ieders behoefte. Ze heeft daardoor niks met ‘lijk-op-mij-dan-word-ik-blij’-gedrag en de focus op lijstjes met verbeterpunten die je onzekerheid triggeren.

Haar beleid is gericht op een hoge vitaliteit en binding met Whizpr, collega’s en klanten. Duurzaam succes realiseer je alleen als je de kwaliteiten van mensen combineert. Flexibele teams om het maximale rendement uit een opdracht te halen, zijn daar een belangrijk onderdeel van.

De eerste stappen zijn inmiddels gezet, maar Annerieke heeft de ambitie om het talent in ieder individu verder te laten ontwikkelen, los van vooropleiding en standaard groeiverwachtingen.



Laatste blogs


Op deze manier zorg jij als werkgever voor een gezond en stressvrij team

Op deze manier zorg jij als werkgever voor een gezond en stressvrij team

Iedereen kent het plaatje van de comfortzone en de ring erbuiten: this is where the magic happens. Annerieke houdt een lucifer onder het verkondigen van deze stelling. Waarom? This is also where the burnout happens.

Lees blog
11 pitch-adviezen, over transparantie, de ‘klik’ en een no-go bij budgetten

11 pitch-adviezen, over transparantie, de ‘klik’ en een no-go bij budgetten

Hoe kom je tot de beste bureauselectie? Annerieke heeft elf waardevolle adviezen voor opdrachtgevers.

Lees blog
Sony kiest Whizpr als bureau voor PR en influencer marketing in Nederland

Sony kiest Whizpr als bureau voor PR en influencer marketing in Nederland

We gaan Sony helpen bij het vormgeven van hun pr en influencer-marketing! Lees er alles over in deze update.

Lees blog