Terug

Freek Sanderink

Account Manager / Content Marketeer

Na zijn studie Bedrijfscommunicatie aan de Universiteit van Nijmegen begon Freek voor zichzelf en deed hij de nodige werkervaring op. Bij Whizpr gaat hij voor hardcore communicatie! Hij kan zijn ei 100 procent kwijt in het ontwikkelen van creatieve concepten, het meetbaar maken van campagnes en door de juiste analyses continu te leren en dingen te verbeteren. En dat is geen half werk, iets waar Freek sowieso niet van houdt.

Naast al deze gedrevenheid binnen de Whizpr-muren kan hij zijn energie samen met vrienden kwijt op het voetbalveld, in de bergen (wandelen en skiën) en in de sportschool tijdens de zogenaamde Spartan Workouts… #sportief dus! Laat het hem dan ook vooral weten als je eens lekker over sport wil praten, daar gaat het bij ons op kantoor naar zijn zin veeeel te weinig over 😉



Laatste blogs


Employee advocacy, wat moeten we ermee?

Employee advocacy, wat moeten we ermee?

Een trend in communicatieland: employee advocacy. Collega’s die enthousiast zijn over hun werkgever (jouw merk), liefst open en bloot op social media. Wat moet je ermee, en wat vooral niet?

Lees blog
Vijf tips voor non-stop contentinspiratie

Vijf tips voor non-stop contentinspiratie

Even geen inspiratie voor je contentkalender? Geen zorgen, deze vijf tips geven je creativiteit een boost!

Lees blog
Hoppa, laten we allemaal Facebook verwijderen! Toch?

Hoppa, laten we allemaal Facebook verwijderen! Toch?

Arjen Lubach hield het platform verantwoordelijk voor het schenden van onze privacy en het opslokken van onze tijd. Byebyefacebook?

Lees blog