Terug

Freek Sanderink

Account Manager / Content Marketeer

Na zijn studie Bedrijfscommunicatie aan de Universiteit van Nijmegen begon Freek voor zichzelf en deed hij de nodige werkervaring op. Bij Whizpr gaat hij voor hardcore communicatie! Hij kan zijn ei 100 procent kwijt in het ontwikkelen van creatieve concepten, het meetbaar maken van campagnes en door de juiste analyses continu te leren en dingen te verbeteren. En dat is geen half werk, iets waar Freek sowieso niet van houdt.

Naast al deze gedrevenheid binnen de Whizpr-muren kan hij zijn energie samen met vrienden kwijt op het voetbalveld, in de bergen (wandelen en skiën) en in de sportschool tijdens de zogenaamde Spartan Workouts… #sportief dus! Laat het hem dan ook vooral weten als je eens lekker over sport wil praten, daar gaat het bij ons op kantoor naar zijn zin veeeel te weinig over 😉



Laatste blogs


Drie vragen waarmee jij je product of dienst optimaal positioneert

Drie vragen waarmee jij je product of dienst optimaal positioneert

In dit blog legt Freek uit aan de hand van welke vragen je jouw communicatiecampagne kunt vormgeven.

Lees blog
Meer kwalitatieve leads in jouw sales funnel door betere lead generation

Meer kwalitatieve leads in jouw sales funnel door betere lead generation

Meer kwalitatieve leads in jouw sales funnel, hoe doe je dat? De juiste focus kan je lead generation naar een hoger plan tillen. Ontdek snel meer!

Lees blog
Employee advocacy, wat moeten we ermee?

Employee advocacy, wat moeten we ermee?

Een trend in communicatieland: employee advocacy. Collega’s die enthousiast zijn over hun werkgever (jouw merk), liefst open en bloot op social media. Wat moet je ermee, en wat vooral niet?

Lees blog