Terug

Willem Roosjen

Content Marketeer

Na het afronden van zijn master Communicatie & Beïnvloeding aan de Radboud Universiteit startte Willem zijn werkende leven als Campaign Marketeer bij een grote softwareleverancier in Nijmegen. Hier was hij medeverantwoordelijk voor het opzetten van internationale marketingcampagnes en het creëren van de gerelateerde content zoals blogs, whitepapers en webinars. Bovendien deed hij ruime ervaring op met Marketing Automation.

Sinds januari 2019 geeft hij als Content Marketeer bij Whizpr strategisch advies aan klanten over hoe zij content op een effectieve manier kunnen inzetten, al dan niet met behulp van het marketing automation-platform Hubspot. Voor het schrijven van content draait Willem zijn hand ook niet om. Door zijn analytische blik zijn de meest complexe onderwerpen bij hem in goede handen.

In zijn vrije tijd kijkt Willem naar eigen zeggen ‘veel te veel voetbal’ en volgt hij zijn favoriete clubs Ajax en Brighton & Hove Albion op de voet. De liefde voor die tweede club ontstond overigens toen hij een half jaartje aan de Engelse zuidkust studeerde. Houdt hij naast al dat voetbal nog tijd over, dan tokkelt hij graag op zijn gitaar, draait hij een lp op zijn platenspeler of drinkt hij een speciaalbiertje met vrienden.



Laatste blogs


7 tips om je corporate blog naar een hoger niveau te tillen

7 tips om je corporate blog naar een hoger niveau te tillen

Een blog is een effectief middel als onderdeel van de marketingstrategie van een organisatie. Willem geeft 7 tips voor een goed corporate blog.

Lees blog