Hoe we helpen

Hoe we

helpen

PR als solide basis

Neem contact op

Wij maken impact met jouw verhaal, creëren fans voor jouw merk. Dit doen we door jouw waardevolle verhaal te koppelen aan de behoeften en uitdagingen van je doelgroepen. PR draait allang niet meer alleen om mediarelaties. Bij de nieuwe generatie PR zijn marketing en branding geïntegreerd, maar de kern van PR blijft centraal staan: het vertellen van het relevante verhaal en het bestaansrecht van organisaties. Wij halen het hoogste rendement voor onze klanten door niet in aparte silo´s te denken van PR en marketing. Dit plaatsen wij boven de inzet van middelen en we beschouwen communicatie als lange termijn activiteit. Wij noemen dit circulaire communicatie. Wij verhelderen je hulpvraag; verbinden cijfers aan opbrengst en koppelen budget aan rendement. Lees ons manifest (link) om meer te lezen over ons eigen dna.

Aanpak

Het verhaal als stuwende kracht

Het verhaal van jouw doelgroep is waardevol, met al haar uitdagingen en wensen. Net als het verhaal van jouw organisatie, van grondbeginselen tot toekomstvisie. De consistentie in deze verhalen is altijd leidend en zorgt dat we van jouw bedrijf een merk maken.

Hoe bereiken we deze consistentie? Wij verplaatsen ons in jouw doelgroep, die in een almaar veranderende markt zoekt naar oplossingen voor persoonlijke en zakelijke uitdagingen. Op haar denkwijze en informatiebehoefte sluiten we jouw communicatie aan, waardoor jouw organisatie zich laat zien en gedraagt als een betrouwbare kennispartner. Dit leidt tot nieuwe waardevolle contacten voor jouw bedrijf en duurzame klantrelaties.

Whizpr hoe we helpen

Mogelijkheden

Hoe en waar maken we samen impact?

Luisteren is hier het toverwoord. We luisteren naar de markt en laten je op een andere manier naar jouw product of dienst kijken, vanuit de ogen van de doelgroep. Dit doen we door eerst te bepalen welke behoefte van de doelgroep jij vervult: voor welke uitdagingen staan zij en hoe help jij hen daarbij? We positioneren jou als helper en demonstreren dit via de passende communicatiemiddelen en kanalen. Door middel van consistente content tonen we jouw doelgroep dat je betrokken bent bij hun verhaal. Zo wek je de interesse, raak je betrokken bij het gesprek van de dag, verbind je je met de doelgroep en creëer je uiteindelijk fans.

Jouw imago wordt bepaald door tekst, beeld en jouw gedrag. We brengen deze elementen op een lijn door ze te vertalen in een consequent verhaal via verschillende kanalen. Samen bepalen we het gewenste rendement en kiezen voor de juiste aanpak met een geïntegreerde combinatie van:

Inbound Marketing

Hoe sluit je aan op de belevingswereld van jouw doelgroep? Het begint met luisteren.

PR

We geven een nieuwe draai aan onze corebusiness: mediarelaties.

Digital Marketing

We kennen de wegen van online marketing op ons duimpje en weten je ook daar te positioneren.

Contentcreatie

In tekst en beeld brengen we jouw verhaal tot uiting, op een wijze die relevant is voor de doelgroep.

Social Media

Social media is de manier om directe interactie met jouw doelgroep aan te gaan en hun gedrag te peilen.

Marketing automation

Online marketing, geautomatiseerd. Middels verzamelde gegevens krijg jij nog meer inzicht in de behoeften van jouw doelgroep.

Achtergrond -
Expertise & Roots

Expertise - IT & Tech

IT ontwikkelt zich in razend tempo en vervult een constante behoefte naar nieuw en beter, die niet meer is weg te denken uit ons leven! Veel technologie is onzichtbaar, maar relevant voor iedereen: het levert een belangrijke bijdrage aan het oplossen van grote maatschappelijke vraagstukken. Om jouw bijdrage begrijpelijk te maken en de relevantie te tonen zijn communicatie, context en uitleg van groot belang. Whizpr snapt en kent het tech-landschap, de markt en dynamiek en vertaalt jouw boodschap naar begrijpelijke content voor je doelgroep.

Roots - PR anno 2000

Onze roots liggen in het PR-landschap van twintig jaar geleden. Destijds hielpen wij onze klanten zich te verplaatsen in lezers en hen te raken met relevante verhalen, middels tech-PR en mediarelaties. Deze PR-gedachte blijft staande, maar ons speelveld is met de jaren groter geworden. Inmiddels maken we content in tekst en beeld voor eigen kanalen van klanten om hun doelgroepen direct te bereiken. De basis van PR-denken zit in al onze middelen verweven: Wat voeg jij toe als bedrijf?

Ga de interactie aan met jouw doelgroep